ro hu de en

SERVICII

Ultimele noastre proiecte

08-OCT-2009
Animatii 3d Perpetuum

03-OCT-2009
Animatii 3d Pentru noi

fewfefw
02-SEP-2009
Publishing Fitzuik

fwwe
30-AUG-2009
Identitate vizuala Fitzuik

bottle_1
23-AUG-2009
Packaging Eyanna Cosmeceuticals

Strategii de branding

Daca ai ajuns pana aici citind si restul pachetelor noastre de servicii inseamna ca vei intelege repede ce presupun serviciile noastre de branding.
Daca nu ai citit tot, nu iti fa probleme, recapitulam.

Cand cineva ne solicita realizarea unei strategii de branding va trebui, in primul rand, sa fie pregatit financiar si mai ales sa fie pregatit sa aiba incredere in noi suta la suta. Investitiile in procesele de branding sunt mari si din pacate dureaza minim un an (in cel mai bun caz). Pe langa plata fee-urilor (a tarifelor) ce revin agentiei sunt foarte multe costuri de implementare. De la tipar, productie publicitara, realizarea spoturilor video si audio si a tuturor materialelor ce trebuie sa sustina "branding-ul" pana la implementari la nivel intern - training-uri de vanzare, seminarii de asmilare a valorilor, teambuilding-uri de briefing. Clientul trebuie sa sustina din acest moment inclusiv componenta de cercetare (de exemplu, studii de piata in principal dar nu numai).
Daca va veti uita in oferta tuturor agentiilor de branding veti vedea foarte multi termeni despre care inca nimeni, nici o organizatie sau asociatie, nu s-a pus deacord cu definitiile lor. Dupa cum deja ai observat suntem adeptii lucrurilor simple si logice.

Asadar...
Tu nu ai un brand. Noi nu iti facem un brand.Brandul nu vine intr-un pachet. Adica nu iti dam un pachet de branding.

Fara tine nu putem gandi strategia de branding. Fara tine nimeni nu poate sa iti faca branding. Fara noi (sau alta agentie) tu nu stii sa traduci ce e nevoie sa faci pentru a crea un brand. La tine sunt ingredientele, tu esti cel puternic doar ca nu intelegi puterea care o ai.

Vei avea un brand nu cand spunem noi si nu in momentul in care vei avea tu impresia ci cand PIATA va decide.
Daca nu iti expui viitorul brand pe PIATA (publicul tinta, cei care sunt meniti sa iti consume produsul, serviciile sau pe tine) ne este IMPOSIBIL sa cream impreuna un brand.

Trebuie sa fii constant: in investitii si mai ales in calitatea serviciilor si produselor pe care le oferi.

Trebuie sa ai incredere in noi. Participam impreuna la construirea celui mai important lucru din viata ta de companie. E ca si cum faci operatie pe cord. Lasa-te in mana noastra. Nu avem cum sa gresim pentru ca tu esti langa noi, pentru ca stim sa te ascultam, pentru ca stim ceea ce facem.

Simte-te la fel de onorat ca ai ocazia sa lucrezi cu noi la fel cum, fii sigur, ca suntem onorati sa lucram cu tine. Nu tu ne-ai ales pe noi ci ne-am ales impreuna. Iti vom sti toate secretele si vom avea grija sa fii mereu in siguranta. Vom fi atat de transparent incat sa nu ai in nici un moment vreo urma de indoiala. Suntem si vom fi corecti cu tine tot timpul. Nu avem de ce sa te mintim pentru ca daca am face-o, pe romaneste, ne-am dus pe apa Sambetei.Branding-ul inseamna tot. Acum si atata timp cat compania ta exista.

Pe acelasi loc cu utilajele si echipa ta acest proces va fi cea mai valoroasa componenta, financiar vorbind. Banii care ii vei investi acum ti se vor intoarce dublu ca si profit in primii 5 ani.

Brandingul inseamna ca ne vom ocupa de toate si ne vom implica in toate activitatile companiei tale.
Toate pachetele de servicii mentionate mai sus inclusiv cele de la sectiunea "Facem dar nu facem" sunt incluse in acest pachet de servicii de branding.

Cam atat!

Si sa nu uitam: analiza, crearea, implementarea, gestionarea unei strategii de branding iti sta la dispozitie, din partea Creatica, incepand de la 25.000 de euro + TVA. Pretul depinde de marimea proiectului si de nevoile clientului.


Secrete de aflat

Hai sa o spunem asa: daca toate agentiile de publicitate ar sti sa faca creatie publicitara adevarata, atunci toata reclama din lume ar genera vanzari spectaculoase si toata lumea ar cumpara de toate. Asa-i ca suna aiurea?Intr-o agentie, cel mai greu departament de condus, de administrat si de creat este departamentul de creatie. Acesta e cel mai valoros si cel care aduce premiile si banii in agentie.Dificultatea incepe de la faptul ca oamenii „creativi-publicitar” sunt foarte greu de gasit. Asta o stie cam orice director de creatie, caci oamenii creativi sunt si rari.In momentul in care vrei sa incepi o agentie de publicitate cu departament de creatie sau o agentie de creatie, nu ai cum, in mod normal, sa incepi fara sa ai macar un om de creatie in adevaratul sens al cuvantului si in directia potrivita, adica a publicitatii. Sunt sigur ca exista si altfel de creativitate si de aceea fac aceasta completare.Persoana creativa in publicitate este atat de speciala, atat de inteligenta, atat de geniala si atat de nebuna, incat de aici deriva un al doilea motiv al dificultatii gestionarii si crearii unui departament de creatie. Oamenii creativi, datorita „nebunelii”, sunt greu de controlat. O solutie este ca „nebunia” sa se potriveasca grupului deja creat sau directorului de creatie. Daca pui doi oameni geniali care nu se inteleg, nu numai ca ies scantei, dar se si „omoara”. Unul din contextele care atenueaza aceasta ipoteza este ca

cartea cu secrete