ro hu de en

SERVICII

Ultimele noastre proiecte

fewfefw
02-SEP-2009
Publishing Fitzuik

fwwe
30-AUG-2009
Identitate vizuala Fitzuik

bottle_1
23-AUG-2009
Packaging Eyanna Cosmeceuticals

21-AUG-2009
Print - Graphic Design Perpetuum

18-AUG-2009
Print - Graphic Design Symbeauty Medispa

Servicii de marketing complete

Este un pachet de servicii complex pe care il oferim clientilor care au nevoi continue de "de toate". Contractele pentru acest tip de servicii se realizeaza doar pentru o perioada minima de un an si presupune taxa unui "abonament" lunar fix. Pe parcusul anului sunt stabilite 3 puncte de analiza de rezultate in care clientul poate decide sistarea colaborarii sau continuarea ei. Aceste "milestone-uri" sunt asadar trimestriale si coincid cu prezentarea de rapoarte prin care facem analiza rezultatelor obtinute in timpul implicarii noastre active. Daca doriti, devenim un fel de departamente de marketing externe. Acest pachet de servicii se adreseaza acelor companii emergente care nu detin departamente de marketing sau acelor companii care doresc sa isi potenteze radical activitatea de marketing.

Avantaje:

- costurile de mentenanta sunt simtitor mai mici decat in cazul in care, ca si companie, ar trebui sa iti creezi propriul departament de marketing minim - adica un director de marketing, un asistent de marketing si un specialist in relatii publice; nu mai vorbim de costurile de mententa: calculatoare, cursuri de specializare, masini, taxe cu salariile mari pe care trebuie sa le oferi prin care sa iti asiguri continuitatea, etc.
- nivelul calitativ al colaborarii cu echipa Creatica este in majoritatea cazurilor superior fata de orice gasiti "pe piata" in materie de angajati, in Romania; si asta nu pentru ca ne-am nascut mai cu mot in frunte ci pentru ca avantajul nostru ca si agentie o reprezinta experienta reala in proiecte reale si in domenii multiple - nu vorbim de exercitii de seminar, nu vorbim de teoriile scrise in carti, ci de proiecte reale unde TREBUIE sa stii de toate ca sa poti sa ajuti compania pentru care lucrezi. Nu spunem ca trebuie sa renuntati la angajatii pe acest departament, nu spunem ca nu trebuie sa acordati sanse de dezvoltare tinerilor absolventi insa in momentele in care ai nevoie de rezultate concrete in vanzari ne chemi pe noi. Iti vom trainui echipa, vom crea strategii si vei dormi linistit.
- siguranta validitatii expertizei - nu avem un CV de angajat. Avem insa un Portofoliu de proiecte. Vezi ce am facut cu adevarat.
- fluiditatea activitatilor; in cazul lucrului normal cu o agentie realizare unui proiect s-ar desfasura asa: redacatarea ofertei, cererea de oferta, analiza ofertei din partea agentiei, negociere, aprobarea ofertei, analiza anexei la contract, semnare anexa, plata avans, proces verbal de realizare, factura finala. In cazul "abonamentului" de servicii negociem o data si facem treaba.

Dezavantaje:

- de fapt e avanataj dar poate ca e mai bine sa il punem aici: suntem parteneri de colaborare si nu angajati. Cu alte cuvinte, chiar daca ne platesti, asta nu inseamna ca "Da sefu'", "Cum sa nu sefu'", "Am inteles sefu'". Noi suntem angajati de companie pentru ca sa oferim rezultate companiei. in momentul in care exista "experti" in companie care nu au incredere in noi inseamna ca nu este nevoie de noi. Ascultam cu maxima atentie doleantele clientului, vom sorbi tot ceea ce inseamna informatie utila despre companie. Vom prezenta intotdeauna mai mult de cat o singura propunere. Dar... trebuie sa ne asculti. Nu iti vrem raul. Avem tot interesul sa facem treaba buna pentru ca, daca nu dam rezultate, plecam noi inainte sa inchei tu contractul cu noi.
- programul si derularea proiectelor este cel de agentie - cu alte cuvinte, contractul nu presupune exclusivitate din partea agentiei, presupune fluidizarea si optimizarea costurilor. Adica daca ai nevoie de ceva pe astazi vom face cu cea mai mare placere daca exista disponibilitate pe calendarul zilei respective. Daca nu, nu. Vom face un plan de activitati saptamanal si il vom respecta. In calitate de client "de abonament" vei avea intotdeauna prioritate. Pentru ca daca ai incredere in noi intr-atat incat sa inchei un astfel  de contract inseamna ca meriti, ca ne meriti. Apreciem acest lucru si vei simti acest lucru.

Alte mentiuni:

- abonamentul include servicii nelimitate de consultanta in marketing, design grafic, copywriting, mentenanta web/ actualizare a site-ului de companie, consultanta in alegerea procedeelor si materialelor in productia publicitara; abonamentul nu include serviciile de branding, de programare web, de ilustrare, de animatii 3d sau flash, productie publicitara sau alte servicii pentru care se vor face oferte separate;
- plata "abonamentului" se realizeaza in avans pentru luna ce urmeaza;
- agentia Creatica se obliga ca o data pe saptamana sa fie prezenta, prin reprezentantii ei, la o sedinta la sediul clientului pentru stabilirea programului saptamanii urmatoare si pentru orice alte nevoi ce pot exista;
- comunicarile se fac cu preponderenta telefonic si prin intermediul e-mailului;
- pentru fiecare proiect sau activitate clientul va primi rapoarte de realizare;
- toate proiectele de design grafic care sunt realizate in cadrul "abonamentului" de servicii de marketing complete se predau clientului integral: fisiere master, fisiere DTP (pregatite de tipar) si fisiere comune (.jpg, .pdf)

Fee-ul lunar pentru pachetul de servicii de marketing complete incepe de la 1.500 de euro + TVA / luna.

Secrete de aflat

Fee-ul de creatie este unul dintre cele mai scumpe servicii pe care un client il plateste agentiei. Ma refer ca serviciu propriu al agentiei de creatie si nu ma refer la acele servicii, intermedieri cu case de productie, agentii media sau tipografii.In Romania, o idee de creatie poate sa coste si 100 de mii de euro (vorba aia, “fara TVA”). Ideea creativa vine bineinteles si cu strategia de aplicare in spate, dar, de cele mai multe ori, acest lucru este uitat de catre client.Cineva:    De ce este asa de scumpa, frate, ideea “vietii”? Ce are? E poleita cu praf cosmic din aur de pe teava de esapament al OZN-ului rosu parcat pe Luna sau... ce? Cel mai simpatic este faptul ca, chiar daca platesti fee-ul de creatie, nu poti fi suta la suta sigur ca banii investiti iti vor veni inzecit. Agentiile care cer atatia bani, in mod normal testeaza ideea, o mesteca, o amesteca, o inghit, o regurgiteaza, o mai mesteca putin, etc. Nu exista niciodata o idee atat de buna incat sa nu mai trebuiasca sa fie testata pe teren, in realitatea “cruda”. Exista, insa, contexte in care nu ai timp sa faci testarea si nici banii necesari - ca buget alocat de catre client. Sunt multe astfel de idei care trec, direct, in „productie”, respectiv in implementare.Gradul de creativitate al ideii de campanie se calculeaza, totusi, in vanzari si nu in rasete sau zambete. Sunt sigur ca stii acest lucru. E scris cam in toate manualele de publicitate. Nu

cartea cu secrete