ro hu de en

SERVICII

Ultimele noastre proiecte

08-OCT-2009
Animatii 3d Perpetuum

03-OCT-2009
Animatii 3d Pentru noi

fewfefw
02-SEP-2009
Publishing Fitzuik

fwwe
30-AUG-2009
Identitate vizuala Fitzuik

bottle_1
23-AUG-2009
Packaging Eyanna Cosmeceuticals

Servicii de design grafic

Una din primele reguli ale unui marketing eficient si parte componenta din strategia de branding o reprezinta componenta vizuala unitara. Materialele tale trebuie sa fie in acelasi timp proaspete dar in aceiasi linie unitara. Stim ca ai auzit de zece mii de ori faptul ca nu haina il face pe om dar in publicitate si vanzari modul in care te prezinti potentialilor clienti este vital pentru succesul tau. Cum arata mapa ta de prezentare? Cum arata foaia ta de corespondenta? Dar brosura de companie, catalogul de produse, fluturasii si pliantele tale? Te-ai uitat putin in portofoliul nostru? Arata la fel ca si cele prezentate acolo? Atunci nu ai nevoie de noi. Felicitari!

Daca simti ca vrei doar ce e mai bun atunci nu mai sta pe ganduri! Cand tu stai si compania ta sta! Suna-ne acum!

Pentru serviciile de design grafic Creatica percepe tarife incepand de la 27,5 euro + TVA / ora pentru proiecte de machetare, 45 euro + TVA / ora pentru proiectele de formularistica si 60 de euro + TVA / ora pentru proiectele de creatie grafica.

Asta nu inseamna ca trebuie sa inmultesti estimarea necesarului de ore ale unei alte agentii cu tarifele noastre. Ce facem noi intr-o ora altii fac in 5. Respectiv preferi sa iti spunem ca avem un tarif pe ora de 15 euro + TVA si sa iti spunem ca sunt necesare 8 ore sa iti facem o macheta de presa sau sa iti spunem 27.5 euro + TVA / ora si ca ai nevoie de 2 ore?

Secrete de aflat

... care le spun barbatilor ca poarta chiloti italienesti, dar nu le arata dovada. De aceea, macar un organ din trupul barbatilor, va fi atatat.Campaniile de teasing sunt create intotdeauna pentru a lansa concepte, companii sau produse noi. Nu imi vine acum in minte vreo campanie de teasing care sa lanseze produse vechi, deja promovate. Teasingul poate aborda caracteristici noi, imbunatatiri noi, cam tot ce poate avea NOU produsul sau serviciul unei companii.Campaniile de teasing sunt alcatuite in mod normal din doua parti: teasing-ul propriu-zis si revealing-ul. Mai exact, in campaniile normale de teasing nu se mentioneaza, intr-o prima faza, „elementul de noutate” - modelul nou, produsul nou, compania noua, ci doar, asa cum este si numele, se atata publicul pentru a-i starni curiozitatea, pentru a-i face sa isi doreasca tot mai mult sa afle despre ce e vorba in campanie. Abia apoi vine dezvaluirea produsului cu toate informatile necesare achizitionarii lui.Una dintre cele mai intalnite metode, clasice de altfel, este cea in care anunti numarul de zile care raman pana la dezvaluire. Peugeot se pare ca este mare fan de astfel de campanii care, mie personal, mi se par idioate daca le faci mai mult de o singura data. Intr-adevar, uneori functioneaza, dar cat de lipsit de creativitate trebuie sa fii sa lansezi cel putin 3 modele in acelasi fel: “Mai sunt opt zile. Pregateste-te sa fii uimit. Peugeot te va lasa cu gura cascata.” E parerea mea, dar cred ca

cartea cu secrete