ro hu de en

SERVICII

Ultimele noastre proiecte

08-OCT-2009
Animatii 3d Perpetuum

03-OCT-2009
Animatii 3d Pentru noi

fewfefw
02-SEP-2009
Publishing Fitzuik

fwwe
30-AUG-2009
Identitate vizuala Fitzuik

bottle_1
23-AUG-2009
Packaging Eyanna Cosmeceuticals

Servicii de creatie si comunicare publicitara

Ai nevoie de o idee de comunicare pentru un fluturas? De un storyboard pentru un spot radio sau un clip publicitar? Nu stii cum sa te prezinti printr-o macheta Lumii intregi?Ei bine acestea sunt parti din ceea ce creatia publicitara poate furniza ca si instrumente.

Serviciile de creatie iti ofera ideea de comunicare publicitara a produselor sau serviciilor tale. Nu poti sa vii, folosindu-te de vehiculele media (radio, tv, presa, on-line), in fata publicului tau tinta si sa spui: "Societatea noastra va ofera servicii de cosmetica auto la standarde europene. Veniti la noi si veti fi satisfacut!". Ce sa spun? Foarte interesant. Din pacate foarte multe companii folosesc astfel de discursuri. Ei bine, Creatica iti imbraca acest mesaj, il cosmetizeaza, il duce la scoala, il imbraca, ii da de mancare pentru ca, in cele din urma, sa iasa ceva memorabil si unic. Un mesaj de comunicare care sa transmita asa cum trebuie ceea ce trebuie.

Putini clienti inteleg "din prima" ceea ce inseamna creatia publicitara si care sunt beneficiile pe termen scurt si lung pe care obtin din investitia in acest serviciu. Vorbim de la directori generali si pana la asisitenti de marketing. De ce sa platesc "Ideea"? Ideile intr-adevar se platesc.

Proiectele de creatie si comunicare publicitara incep de la 800 de euro + TVA si pot depasi 40.000 de euro + TVA. Depinde foarte mult de ceea ce va doriti si ce anvergura de aplicare e necesara.


Secrete de aflat

Invata ce inseamna ATL, BTL, OOH, POS, SOV, TOM, GPR... a, si sa nu uitam GPRS sau faimosul GSM; foloseste, insa, termeni pe cat se poate romanesti atunci cand vorbesti cu clientul tau.Va veti lovi la un moment dat in viata voastra in aceasta meserie, de toate acestea. Le veti intelege sau nu semnificatia. Eu intotdeauna le-am considerat ceea ce sunt si nimic mai mult: prescurtari, limbaj tehnic care te ajuta in comunicarea scrisa. Ii dispretuiesc sincer pe cei care le folosesc ca sa se dea mari. “Vai tu, am facut o actiune de BTL cu foarte foarte multe unitati de OOH care mi-au dat un SOV magnific! Felicita-ma draga!”Sfatul meu este sa le stiti, nu de alta, dar, intr-adevar, cand ajungi la un anumit nivel, macar sa nu te uiti ca vitelul la poarta noua.Totusi, una din cele mai importante “prescurtari” pe care trebuie sa o intelegi e cea care declanseaza totul in publicitate: USP - Unique Selling Proposition. Bineinteles ca aceasta afirmatie este una subiectiva. E cartea mea. Ha!In primul rand frumusetea USP-ului este ca nu e unic. Adica nici nu are cum. O bere tot aia face: potoleste setea. Modul insa in care subliniezi o valoare, o caracteristica, o chitibusenie a produsului sau companiei in mesajul publicitar, sau campania pe care reusesti sa o imaginezi, este adevarata provocare. Sa studiezi in asemenea hal produsul sau compania care iti este clienta si sa ii gasesti acea valoare care iti va genera campania, este tot o provocare. Daca e sa fie

cartea cu secrete