ro hu de en

SERVICII

Ultimele noastre proiecte

08-OCT-2009
Animatii 3d Perpetuum

03-OCT-2009
Animatii 3d Pentru noi

fewfefw
02-SEP-2009
Publishing Fitzuik

fwwe
30-AUG-2009
Identitate vizuala Fitzuik

bottle_1
23-AUG-2009
Packaging Eyanna Cosmeceuticals

Managementul prezentei on-line

Altii spun ca fac site-uri. Nu spunem ca noi nu facem site-uri.
De fapt, cum se intampla?

- Buna ziua, draga agentie!
- Buna ziua, draga client!
- Am nevoie de un site!
- Felicitari! Este un instrument important din viata companiei tale (pe bune). Ce buget vrei sa aloci acestui proiect?
- Pai nu vreau sa spun bugetul pentru ca atunci stii cat sa ma furi.
- Nu de aceea te intreb care este bugetul. Intreb ca sa stiu de unde pornim discutia. Sunt site-uri de 550 de euro sau sunt siteuri de 7300 de euro, plus TVA.
- Pai eu vreau un site de 550 de euro.
- Foarte bine. Domeniile sunt cumparate?
- Nu! De unde sa le cumpar.
- Te-ai gandit unde vei gazdui site-ul?
- Pai am un prieten care are acasa un calculator special pentru asta. Imi va "tine" el site-ul.
- Structura site-ului ai stabilit-o?
- Nu, dar am sa o copiez de la unul din competitorii mei.
- Imaginile pe care le vom folosi in site le ai pregatite?
- Pai voi nu aveti imagini? Folositi ceva de pe Google caci e gratis.
- Textele sunt pregatite?
- Nu, dar am sa o rog pe secretara sa le copieze de undeva si sa le traduca sau doar sa le copieze.
- Cum te-ai gandit sa aduci pe site vizitatori?
- Pai vor veni ei singuri. Il punem on-line si gata!
- Am o veste buna pentru tine?
- Da? Care?
- Site-ul tau poate fi facut cu doar 50 de euro?
- Aaa! Super! Cand puteti sa il faceti?
- Site-ul tau poate fi facut cu 50 de euro altundeva. Noi nu vrem sa facem astfel de site-uri. Nu spunem ca nu am facut dar nu vrem sa facem.

Ce inseamna de fapt "managementul prezentei on-line"?


Pe scurt, inseamna ca tu nu vei avea nici o grija. Adica:
- ne vom ocupa de achizitia tuturor domeniilor astfel incat gradul de securizare sa fie cat mai mare - de exemplu vom cumpara atat www.numecompanie.ro cat si www.nume-companie.ro, vom cumpara inclusiv domeniile .com, .net, .eu sau orice alt domeniu care merita sa fie cumparat;
- ne vom asigura gazduirea site-ului timp de 12 luni pe un server profesional, sigur si pentru care garantam atat ca si mentenanta cat si ca siguranta a datelor; site-ul tau va avea Cpanel sau Plesk, webmail, conturi de ftp, suficiente emailuri, spatiu de server atat cat e necesar, "up-time" maxim posibil, etc
- ne vom ocupa de crearea emailurilor, de setarile site-ului in sine - nu car fi ceva complicat dar incercam sa iti spunem tot ceea ce nu vei avea pe cap, ceea ce in mod normal te-ar speria ca si viitor posesor de site;
- vom studia site-urile competitorilor tai astfel incat sa cunoastem punctele lor slabe si tari;
- vom crea structura site-ul si vom crea strategia de vizitare, flow-ul informatiilor;
- vom crea textele sau le vom adapta pe cele care exista astfel incat sa fie optimizat pentru motoarele de cautare;
- vom cumpara imaginile legal sau vom organiza si efectua sedintele foto ce sunt necesare (produse proprii, sedii de firma, echipa, etc.)
- vom crea design-ul site-ului conform si unitar cu identitatea vizuala existenta (sau creata tot de noi); designul va fi unic si special (poti vedea in portofoliu);
- vom decide tehnologia de realizare a site-ului - este suficient XHTML simplu sau e nevoie de programare, ce programare: MySql, Ajax, Java, Action Script, e nevoie de Flash, formulare de contact, sondaje, newsletter, rss feed, etc;
- vom testa site-ul si il vom optimiza pentru toate browserele uzuale;
- vom face SEO (Search Engine Optimization);
- vom crea si administra campania de SEM (Search Enigine Marketing) a site-ului pentru o perioada de 2 luni - timp in care vom aduce un minim de 1000 de vizitatori unici pe site prin Google Adwords - GARANTAT;
- vom realiza daca e nevoie microsite-uri, ne vom ocupa de promovarea site-ului sau a companiei prin networking (business sau/si social), vom administra blogul companiei si multe altele.

Tarifele pentru pachetul de servicii de "Management al prezentei on-line) incep de la 3.750 de euro + TVA.





Secrete de aflat

Invata ce inseamna ATL, BTL, OOH, POS, SOV, TOM, GPR... a, si sa nu uitam GPRS sau faimosul GSM; foloseste, insa, termeni pe cat se poate romanesti atunci cand vorbesti cu clientul tau.Va veti lovi la un moment dat in viata voastra in aceasta meserie, de toate acestea. Le veti intelege sau nu semnificatia. Eu intotdeauna le-am considerat ceea ce sunt si nimic mai mult: prescurtari, limbaj tehnic care te ajuta in comunicarea scrisa. Ii dispretuiesc sincer pe cei care le folosesc ca sa se dea mari. “Vai tu, am facut o actiune de BTL cu foarte foarte multe unitati de OOH care mi-au dat un SOV magnific! Felicita-ma draga!”Sfatul meu este sa le stiti, nu de alta, dar, intr-adevar, cand ajungi la un anumit nivel, macar sa nu te uiti ca vitelul la poarta noua.Totusi, una din cele mai importante “prescurtari” pe care trebuie sa o intelegi e cea care declanseaza totul in publicitate: USP - Unique Selling Proposition. Bineinteles ca aceasta afirmatie este una subiectiva. E cartea mea. Ha!In primul rand frumusetea USP-ului este ca nu e unic. Adica nici nu are cum. O bere tot aia face: potoleste setea. Modul insa in care subliniezi o valoare, o caracteristica, o chitibusenie a produsului sau companiei in mesajul publicitar, sau campania pe care reusesti sa o imaginezi, este adevarata provocare. Sa studiezi in asemenea hal produsul sau compania care iti este clienta si sa ii gasesti acea valoare care iti va genera campania, este tot o provocare. Daca e sa fie

cartea cu secrete